środa, 10 czerwca 2015

Lista vege zakupów - sprawdzone produkty 1


Długi weekend minął mi wspaniale. Odwiedziłam Rodzinkę, z którą upichciłam parę vege smakołyków (już niedługo na vegetujemy) i podziwiałam widoki w zachwycającej Norwegii. Pogoda tam wiecznie mnie zadziwia. Początek czerwca, 22 stopnie, krótki rękawek. Czasem nachodził nas rześki wiaterek, więc dobrze było mieć coś dłuższego pod ręką. Ale nie o pogodzie...


Bardzo lubię produkty firmy Alpro. Kupuję różne rodzaje mleka, jogurty, smarowidła. W Polsce z jogurtów najbardziej dostępnych są 2 smaki - wanilia i czekolada. Z większym wyborem się nie spotkałam, może Wy mi doradzicie gdzie mogę je dostać? :) W Norwegii natomiast czekała na mnie niespodzianka, bowiem do wyboru miałam kilka smaków, i powiem Wam, że są przepyszne! Moim faworytem są truskawka-banan i gruszka-brzoskwinia. Jakbym chciała, aby dostępne były również i u nas.


Z tej samej serii dostaniemy też jagodę, równie smaczną. 


 Dla tych, którzy lubią z rana musli z jogurtem (czytaj "ja":)), idealnie sprawdziły się jogurty o smaku naturalnym i waniliowym. Świetna sprawa!


Kiedy złapie nas głód poza domem, szybkim i zdrowym rozwiązaniem będzie smoothie owocowe, bez sztucznych dodatków. Sprawdziłam etykietę - same świeże owoce!


Wnioski z wyjazdu - muszę szerzej rozejrzeć się za produktami Alpro w PL :) A jakie są Wasze sprawdzone produkty vege?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz