piątek, 21 sierpnia 2015

Śniadaniowe musli


Bardzo lubię takie śniadanie, gdyż jest szybkie w przygotowaniu i pożywne. Mogę również zapakować je w lunchbox i zabrać do pracy. Niedawno odkryłam jogurty sojowe firmy Sojade. Występują w różnych smakach, ja przetestowałam sojowy (soja dość intensywnie odczuwalna), waniliowy (bardzo smaczny, słodki) i malinowy z marakują (pycha!). 




Kupując duże opakowanie (400g), dzielę je na 2 lub 3 porcje. Dziś dodałam musli tradycyjne firmy Sante, łyżeczkę nasion chia, posypałam słonecznikiem i żurawiną. Spróbujcie!

4 komentarze:

  1. to świetna propozycja na śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszne śniadanko, też lubię te jogurty ale bezsmakowe - naturalne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie jadłam sojowego jogurtu :( Kusisz!
    http://rankiemwszystkolepsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń