czwartek, 31 marca 2016

Batony kokosowe z migdałami i bananem


Oto przedstawiam Wam domowe słodkości, które rozchodzą się w tempie błyskawicznym! Wspominałam już na blogu o moich ulubionych pralinkach żurawinowych, dziś czas na kokos, migdały i banana. Gdy napada mnie ochota na słodkie, lubię mieć w lodówce przygotowane domowe łakocie. Wiem, z czego są zrobione i jak smakują. Dzięki nim rezygnuję ze sklepowych cukierków nafaszerowanych konserwantami i powalającą ilością cukru, barwników i utwardzaczy.




Składniki na małą blaszkę:

- 200g wiórek kokosowych
- szklanka migdałów
- szklanka płatków owsianych
- 1 dojrzały banan
- 2 łyżki miodu
- 4 łyżki oleju kokosowego

Wykonanie:

Wiórki kokosowe mielę w mikserze na "papkę", dodaję pozostałe składniki i mielę do połączenia w jednolitą masę. Układam na małej blaszce, ugniatam delikatnie i wyrównuję do jednego poziomu łyżką i odstawiam do lodówki na 3h. Kroję na mniejsze kawałki, kostki, batony przed podaniem. Przechowuję w lodówce (chociaż i tak długo nie postoją:))

4 komentarze:

  1. Aż się zrobiłem głodny. Uwielbiam połączenie banana z kokosem.

    OdpowiedzUsuń
  2. także mam słabość do połączenia banana z kokosem :D
    bardzo apetycznie wyglądają te batoniki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zachęcam do zrobienia, gdyż są bardzo smaczne :-)

      Usuń
  3. Te batoniki mają wszystkie moje ulubione składniki <3 Muszą smakować cudownie... :)

    OdpowiedzUsuń