piątek, 3 kwietnia 2015

Moc witamin czyli sok z marchwii, pietruszki i selera

Codziennie staram się wypić świeży sok z warzyw, owoców lub mieszany. Nie zawsze mam czas na zrobienie soku, dlatego robię go więcej i przechowuję w lodówce do następnego dnia. Przez pewien czas szukałam odpowiedniej wyciskarki - małej (ze względu na miejsce w kuchni), łatwej do czyszczenia i w miarę rozsądnej cenie :) Zrobiłam rozeznanie wśród znajomych, przeszukałam internet, aż w końcu trafiłam na Hurom HU-500. Mam ją rok czasu i sprawuje się rewelacyjnie - wyciskam w niej wszystkie warzywa i owoce, a co najważniejsze  temperarura wyciskania nie przekracza 40 stopni, więc zachowują się wszystkie enzymy i witaminy.






 Składniki: (na ok. 700ml soku)

- 13 średniej wielkości marchewek
- 2 laski selera naciowego
- pęczek pietruszki

Oczywiście nic nie może się zmarnować, dlatego wykorzystam pulpę z soku do ciasta marchewkowego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz